Frågor och Svar

Anonym:
hej, jag undrar en sak. Det är en kille jag gillar, men jag vet inte om han gillar mig. Men jag undrar om det finns nått sätt man kan få han riktigt kåt på, men som är väldigt diskret.
Fröken Fjun svarar:
Hmm, det är riktigt svårt det där! Men jag skulle tipsa om att klä dig snyggt, så att Du känner dig vacker och tilldragande, visa gärna upp dig där du vet att han är, försök inte få det att synas att det är honom du vill ha utan att du bara njuter av livet, inget är så sexigt som en tjej med självförtroende som njuter av livet! Och ös komplimanger om honom till hans kompisar (på ett väldigt diskret sätt såklart) och självklart även Till honom!
Lycka till!
Anonym:
bästa tipset på hur killen får det som skönast när man suger av honom eller när man har sex! 

& din blogg är verkligen något för alla ;)

Fröken Fjun svarar:
Jag tror att det där är väldigt olika, men många killar gillar när man ger lite uppmärksamhet till pungen med, man smeker mycket med händerna och använder tungan mycket! Ett tips som jag lärde mig rätt snabbt var även att inte vara rädd för att stöna när man suger av killen, vibrationerna som bildas när du stönar är tydligen jätteskönt för killen!
Och ett tips när det kommer till sexet, lär dig "knipa" med fittan! Så här gör du:
Lättaste sättet att lära sig är att kissa, och när du kissar som bäst så försök, endast med slidmusklerna att sluta kissa, dvs knip ihop fittan så att det slutar rinna kiss! Nu vet du hur du ska knipa! Det ska du även helst göra dagligen! Dels för att det stärker fittan, dessutom blir den tightare (på ett bra sätt) och du minskar även risken för framfall!
När ni sedan har sex så kan du t.ex när du rider av honom köra lite långsammare och knipa med fittan, killarna jag varit med älskar det verkligen! Var aldrig rädd för att göra bort dig i sängen, då blir man ofta stel och försiktig, lev ut fantasierna! Själv har jag faktiskt råkat både skalla en vägg och ramlat ur sängen, halkat i duschen och brutit en finger i en bil under sex, men nog njuter jag ändå! För jag är inte rädd att göra bort mig!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag är tillsammans med en kille som är några år äldre än mig, han har haft sex flera gånger men jag har aldrig haft sex men vill gärna ha de, såklart med min kille då. Men jag är lite nervös över att jag ska göra nåt fel eller liknande därför skulle jag vilja fråga dej vilket sätt är lättast att börja allt och bästa ställningen osv?...

2010-12-07 @ 16:40:36
Postat av: Anonym

kan du lägga ut en massa, massa sexposer/ställningar & typ (gärna bilder med) .. betygsätta dom efter hur du tycker är skönast?

jag & min kille behöver lite nytt ;

2010-12-07 @ 16:43:41
Postat av: ANONYMAST - typ

2010-12-07 @ 19:28:49
Postat av: oli

jag har ett as stort problem !

jag & min pojkvän har sex ganska ofta

men jag , liksom ' själva jag ' blir kåt

men fittan blir varken blöt eller nått sånt typ !

2010-12-07 @ 19:29:49
Postat av: Norrland

Haha lite kul att du allti skriv knulla lugnt, åse läs man om allt du ha lyckese ve, bryt fingre, skalla väggen å smeta i duschn! Men skönt vare no ändå ;)

2010-12-07 @ 22:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0