Frågor och Svar

Anonym:
Hej, jag har ett litet problem, visste inte riktigt vart jag skulle skriva det så gör det här. Det är så att varje gång jag rakar så blör det och det blir rödflamigt efteråt, varför? Jag använder redan rfsu produkter för intim rakning och det hjälper ju såklart lite. Kan det vara för att jag använder engångshyvel? Kan du isf tipsa om någon bra rakhyvel att använda istället? :)

Fröken Fjun svarar:
Hejsan! Du har samma problem som jag hade hör jag! :) Jag har dock aldrig testat rfsu´s grejer!
Jag gjorde faktiskt som så, jag köpte en Gillette fusion (för killar, men what the hell!) och det löste mitt problem iaf! Dock så kan man få rakfinnar (dom där röda kliande prickarna) men det finns tydligen produkter som motverkar detta med! Annars är ju ett tips att Vaxa, men jag tror inte jag skulle palla den smärtan^^,
Hoppas det hjälpte någorlunda! Och kom ihåg,
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag undrar en sak. Det är en kille jag gillar, men jag vet inte om han gillar mig. Men jag undrar om det finns nått sätt man kan få han riktigt kåt på, men som är väldigt diskret.

2010-12-06 @ 21:45:06
Postat av: anonym

bästa tipset på hur killen får det som skönast när man suger av honom eller när man har sex!



& din blogg är verkligen något för alla ;)

2010-12-06 @ 21:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0