Frågor och Svar

Michiuo:
Hej! Hur ska jag göra? För kolla här- jag går på taekwondo (kampsport) tillsammans med en kille som jag gillar väldigt mycket. Jag har nte snackat med honom innan och jag ser honom för det mesta i skolan. Jag vågar inte snacka med honom heller. Han har alltid en massa personer hos sig och det gör det ännu pinsamare. Sen kollar han på mig jätte mycket, det är inte bara jag som har märkt det. Jag har drömt om honom 2 gånger och har haft olika tankar om honom (hehe)... Hmm.. Hjälp?

När tycker du att det blir bra att förlora sin oskuld? Går i 7an och är såklart oskuld... Är så nyfiken just nu med sex och så :p
Fröken Fjun svarar:

Jag skulle tipsa om att få tag i hans nr, messa honom och fråga om ni kan ses någon dag kanske? Eller varför inte adda honom på msn och börja på den vägen, det är lite lättare om du kan ta "skydd" bakom mobilen eller en dataskärm, jag tycker absolut att du ska försöka ta kontakt med honom eftersom du gillar honom! Det absolut värsta som kan hända är att han säger nej, eller hur? Men samla mod och prata med honom! Du kan  alltid börja smått med att ge honom en komplimang? Ge honom en komplimang om att han har fina ögon, kanske en snygg t-shirt eller fråga om han kanske köpt nya jeans, för dom var riktigt snygga! Börja smått så går det lättare sen! :)
Till det där med oskulden, det är så otroligt olika, jag tycker att du ska ha sex när det känns rätt för dig! Inte för att dina vänner tjatar eller för att killen vill ha sex, du ska aldrig göra något du är osäker på! Och när du väl är där,
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag har ett litet problem, visste inte riktigt vart jag skulle skriva det så gör det här. Det är så att varje gång jag rakar så blör det och det blir rödflamigt efteråt, varför? Jag använder redan rfsu produkter för intim rakning och det hjälper ju såklart lite. Kan det vara för att jag använder engångshyvel? Kan du isf tipsa om någon bra rakhyvel att använda istället? :)

2010-12-06 @ 20:08:55
Postat av: anonym

vilken ställning tycker du är skönast och brukar du typ pulla dig själv osv?

2010-12-07 @ 16:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0