Frågor och Svar

Anonym:
Hej!
Jag är en tjej på 15 år och jag har aldrig haft sex.
Och jag är så jäkla rädd för att ha det.
Visst längtar jag, men jag skulle nog aldrig klara av situationen.
Tänk om han tycker att jag är ful, tänk om jag inte duger?

Är det onormalt att vara så sen med sexet?
Tack på förhand

Fröken Fjun svarar:
Varför skulle han tycka att du är ful om han är villig att gå till sängs med dig? Och om du är ärlig och berättar att du aldrig haft sex förr så kan ingen anklaga dig för att inte duga! Dessutom så är inte sex någon raketforskning, det är lust och passion och njutning, slår oftast aldrig fel! Jag tror att du skulle klara situationen utmärkt! Och det är fullt normalt med att inte ha haft sex när man är 15 år! Herregud, du har just blivit laglig! Så du behöver verkligen inte oroa dig för något!
Och när du väl är framme:
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0