Frågor och Svar


Kommentarer
Postat av: anonym

hej :)

är det vanligt att bli väldigt våt när man blir pullad av en kille , eller är det bara mig det är fel på ?

2011-01-02 @ 00:16:18
Postat av: En beundrare!

Hej, jag vill först och främst säga att din blogg är fullkomligt underbar! Läser den hur ofta som helst, och tar verkligen till mig av dina tips!



Nu är det såhär att, jag och min kille har lite problem med det här med att ge varandra orgasm..

Har du något/några bra tips?



Och, vi har inte haft sex än, lite för tidigt för mig än, trorja, så av säkerhetsskäl då, så du inte tipsar om sköna orgasmtips during sex, liksom.



Och för att vara ännu jobbigare, något bra tips på dildos, like.. Gurkor, eller så? Inte riktiga då.



Tacksam för snabbt svar!

Kram! (:

2011-01-07 @ 12:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0