Frågor och Svar

"Clara":
Hejsan :D 
Stämmer det att hormonerna i p-piller kan få brösten att bli större? o:

Fröken Fjun svarar:
Ja och Nej, det beror helt på hur din kropp reagerar med p-pillren! Vissa får större, andra inte. Det är jätte svårt att säga eftersom jag inte vet hur just Din kropp reagerar.
"Sara":
jag och min kille har snart varit ihop i 1 år, vi äe 14 och jag gör allt för honom och han mke för mej! och vi har sex osv.
men nu kommer en grej som inte handlar om det!
jag känner mig inte uppskattad av vad jag gör för honom, han visar ingenting längre och gör inget för han vet att jag inte skulle kunna lämna honom, jag äe less på det..

Fröken Fjun svarar:
Det lät ju jävligt dåligt, har du pratat med honom om det här? Det är svårt att få någon att ändra sig om han inte vet om problemet, jag förstår inte riktigt vad det är du vill ha svar på, men konfrontera honom!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: frågande tjej

hej!

om det är så att brösten växer av p-piller, hur många bör man ta då? ett? och från den dagen man har haft sex, hur länge bör man ta p-piller då för minsta risk att bli gravid?

tack på förhand! kram

2010-12-31 @ 17:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0