Frågor och Svar

Anonym:
Tjena! jag är en kille på 17 år! jag har en fråga bara... jag och min flickvän är oskuld båda två och hon och jag brukar mysa med varann... sen kommer det ett litet problem... hon vill gärna röra vid min kuk men hon vågar inte riktigt.. och hon vill gärna att jag ska pulla henne men jag får inte inte ens in fingertoppen. snälla hjälp oss! btw hon har aldrig onanerat.

Ge gärna ett gott råd för oss båda. 
Kram en Gulligt par :)

Fröken Fjun svarar:
Tufft läge! Låt henne smeka dig i sin egen takt, om du stressar henne blir det bara jobbigare och jobbigare, och det där med att pulla henne, använder hon tamponger? Om inte så kan du be henne läsa det här:
Börja med minitamponger, smek dig själv ofta (gärna i duschen eller andra ställen du känner dig avslappnad på) och gör det ensam, tyvärr så är det så att du är mer avslappnad då du är själv, och när din pojkvän är med så spänner du dig automatiskt mer, och när du själv kan få in 2 fingrar och njuter av det så kan du börja inkludera din pojkvän!
Tips till båda er:
Ha inte så bråttom, varför stressa med att förlora oskulden? Utforska varandra, Njut! Det gäller bara sex, det finns så otroligt mycket mer än att bara knulla, kyssar, smekningar. Kärlek!
Men när ni till slut Har sex....
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Clara

Hejsan :D

Stämmer det att hormonerna i p-piller kan få brösten att bli större? o:

2010-12-30 @ 12:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0