Frågor och Svar

Anonym:
Jag har ett litet problem, ett frustrerande sådant. jag är relativt nyinflyttad i en stad och har hittat några fina goda vänner, men inte en ända killkompis, iaf ingen som har potential till att bli min pojkvänn eller KK. har du något bra tips om vart man kan hitta en kille? problemet är att jag inte heller är 18 och typ alla dejtingsidor kräver det... frustrerande!


Fröken Fjun svarar:
Då är frågan hur stor är staden? Men de sätt jag brukar skaffa fler polare på är faktiskt att gå på fester, du behöver absolut inte dricka (det kan sabba en del) men dra på en fest med dina vänner, träffa lite folk, var trevlig och social! Då brukar man ofta byta nr och man kan ses mer och mer och till sist känner man ju varandra. Däremot förstår jag inte riktigt tanken... En killkompis är en kompis, en kk lr pojkvän är en helt annan sak, var försiktig så att du inte förlorar dina killkompisar i jakten på "den rätta"
Och det absolut bästa tipset jag kan ge dig är faktiskt att sluta leta, lev livet och må bra istället! Då kommer förmodligen de där att lösa sig av sig själv till slut ;) För ingen gillar någon som är desperat right?
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0