Frågor och Svar

Anonym:
Hejsan. Jag är tillsammans med en kille och ingen av oss har haft ett förhållande innan. Men jag är typ väldigt nervös när vi typ gör saker med varann. Jag är liksom blyg att typ smeka han du vet på kuken, men jag vill de men jag kan liksom inte. Han smeker på mig, jag har gjort det en gång på han men ingen mer gång. Hur ska jag göra för att inte vara så spänd? jag vill allting men det går liksom inte. Det kanske är en sak som kommer mer med tiden? Det går så många tankar när man ligger där, undra hur han tycker det är, osv. Är det nåt fel på mig? Och just det, ska man raka sig där nere? Vissa killar gillar det och vissa andra? Men om man frågar, och han säger att det inte spelar någon roll, hur ska man göra då? Det känns ju ofräscht att inte göra de. Vi är 16 förresten. Tack på förhand :D

Fröken Fjun svarar:
Hejsan! Jo jag kan tänka mig att det kan kännas lite jobbigt, men det är faktiskt något som kommer med tiden, om ni försöker slappna av så kommer det, och vem har sagt att man måste smeka och ha sig? Ni kan bara ligga och mysa, massera varandra och se vart det hamnar! Du är verkligen inte onormal, och tro det eller ej, men jag var precis lika nervös som dig i början! Du behöver absolut inte raka dig! Faktum är att din kropp faktiskt mår otroligt mycket bättre om du inte gör det, eftersom könshåret har en anledning att finnas till, det hjälper till att undvika att du får infektioner och så vidare, men visst kan du raka om du känner att det är fräschare!  Det är inget som helst fel på dig!


Knulla lugnt/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: "Lilla M"

Hej! En liten fråga bara: Anser du att killen bör använda kondom om tjejen suger av honom?

Tack för en bra blogg!

2010-12-27 @ 00:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0