Frågor och Svar

Anonym:
Ja har en fråga, den kanske är lite svår att svara på men, aja, (jag är en tjej btw.) Jag berättar hela historien. I somras var jag tillsammans med en döv kille som var ganska mycket äldre än mig. Jag är 14 han är 18 år. Han tafsade jävligt mycket och det fick mig att må illa. Jag bad honom att sluta, men han kan knappt teckenspråk själv, vilket gjorde att han inte förstod utan bara fortsatte. 
Efter några dagar gjorde jag slut med honom. Men, jag mår fortfarande dåligt av det och jag är rädd för att det ska bli samma sak med nästa kille. Så, jag vet inte.. Jag har börjat se på tjejer på ett annat sätt.. Typ på om dom är söta och hur dom skulle se ut nakna, och om de är bra på att kyssas.. Men, frågan är: Är jag bi ? Är det normalt att vara rädd på sånt sätt ?

Kram :)

Fröken Fjun svarar:
Det lät jävligt jobbigt det där! Men han ska självklart inte få hålla på som han gjorde och jag anser att du gjorde rätt som gjorde slut med honom, jag tror att han förstod, men inte ville visa det för att "få en ursäkt att fortsätta" nu vet jag inte om jag har rätt i mina funderingar, men men! Det där med att vara bisexuell är lite svårt att avgöra, om du tänder på tjejer behöver det inte betyda att du är bisexuell, du kan även vara rent ut sagt nyfiken! Sen om du blir kär i andra tjejer och verkligen känner dig dragen till tjejer (efter att du provat på sex med en tjej) så kan det klassas som att du är bisexuell, du ska verkligen inte behöva vara rädd för att skaffa varken kille eller tjej, för oavsett vem du väljer att leva med så ska den personen alltid respektera ett nej och kunna respektera dig och dina åsikter!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0