Frågor och Svar

Anonym:
eh... en annan fråga du kunde svara på.. du får orgasm när du blir tagen där bak, om man är en kille som blir det... då är det väl bara skönt för den som blir knullad eller vad?

haha en annan lustig fråga.. hur liten kan en kuk vara... även om man är vuxen ? och längsta :)

Fröken Fjun svarar:
Jo det kan jag, om jag förstår frågan rätt så:
Om två killar har sex, är det bara mottagaren som har det skönt då?
Men gud nej! Alla killar som vill ta en kille (eller tjej) i rumpan njuter ju självklart av det! Varför göra något man inte njuter av? Och killarna har G-punkten i röven, så många njuter otroligt mycket av att få ett finger (eller mer) uppkört i röven ;)
Den största är vad jag kan läsa mig till är: 34 cm (och den karln skulle jag Inte vilja ligga med! Måste ju göra förfärligt ont!)
Och den minsta är så liten som 1 cm! (stackars karl!)
Nu vet jag inte den absoluta sanningshalten i påståendet, men det är vad jag kunnat läsa mig till!


Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0