Frågor och Svar

Louise:
Såg ditt inlägg om toffel och måste bara fråga då, vad är en toffel egentligen? Säkert en dum fråga men jag måste veta! :) Om jag förstått det rätt på ditt svar så är det när man typ passar upp på den andra och gör allt den vill?
Fröken Fjun svarar:
På ett ungefär ja! En toffel är en kille (eller tjej) som verkligen gör ALLT för sin partner, och som inte längre har en egen vilja utan bara gör som den blir tillsagd, inga frågor är för dumma här!
Anonym:
Kan du på något sätt ta reda på hur en orgasm känns för en kille, hade vart lite roligt att veta ;)

Fröken Fjun svarar:
Jag ska rådfråga några killar och återkommer med svaret senast Fredagen den 17/12/10

Jag har en fråga .. 
Jag är ganska ung men när jag och min kille har sex så känns det knappt ? det är väldigt få gånger det har vait skönt och jag undrar varför jag inte kan njuta av det? är det för att jag är stressad eller inte säker ? 

Kram

Fröken Fjun svarar:
Gud, det lät ju inte bra alls! Har du testat prata med honom om att du inte tycker att det är skönt? Självklart kan det vara för att du är stressad, men det kan faktiskt vara så att han helt enkelt har för liten kuk med! Testa smeka dig samtidigt som ni har sex, alltså smek klitoris! Testa även olika ställningar, missionären med benen på hans axlar eller bakifrån, det är ställningar då han kommer djupare in i dig!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0