Frågor och Svar

Anonym:
Har du ngn gång blivit tagen "där bak"?? isåfall kan inte du beskriva känslan??

Fröken Fjun svarar:
Ja tänk för att det har jag faktiskt! Och den känslan är totalt olika från gång till gång och från kille till kille!
Vissa har gjort det otroligt skönt för mig, dom smeker klitoris på mig samtidigt som dom försiktigt, bit för bit för in kuken i rumpan på mig, då är det bara skönt! Det ska gå väldigt långsamt i början för att man ska hinna låta muskeln slappna av, annars kan man "spricka" och det gör ONT! Har även varit med om killar som tror att det är som med fittan, bara tjejen är kåt så är det bara att tuta och köra, i sånna fall har jag klätt på mig och gått därifrån, för jag anser det nästan vara våldtäkt! Är inte jag med på det, då är det inte ömsesidigt sex! Speciellt inte när det gör ont! Men om man är försiktig, och smeker klitoris mycket så brukar det faktiskt vara jävligt skönt!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0