Frågor och Svar

18 och fundersam;
Hur anser du att en kille är om han är toffel. 
Jag är nyfiken på vars du drar gränsen innan du tycker att någon är en toffel, i ett förhållande då såklart.

Fröken Fjun svarar:
Haha vilken fråga! :) Jadu, det är skillnad på att vara hjälpsam och toffel, när du gör minsta lilla sak hon ber dig om även om hon lika gärna kunde gjort det själv som att t.ex. torka henne efter att hon varit på toan är du faktiskt en megatoffel! Samma sak om du in i det sista undviker konflikter och viker dig utan att säga vad du själv tycker och tänker så är du en toffel, då du inte längre har en egen talan utan förväntar dig att hon ska prata för dig så är du en toffel!

Fanny:
hej!
jag är en tjej som blivit av med min oskuld, men aldrig har haft analsex och har därför ett par frågor. 
kan tjejen få orgasm av det? 
kan inte killen få bajs på kuken och bli äcklad? 

tack för världens bästa blogg!

Fröken Fjun svarar:
Självklart kan en tjej få orgasm av analsex! Jag har jätte lätt för att få det! :) Visst kan det hända, men risken är inte så stor eftersom det mesta åker av inuti tarmen, se det som när du drar ut en mascara, nästan allt är kvar i "burken" och killar som vill ta tjejen i röven fattar nog själva att det kan bli lite avföring på kuken, så mitt tips är att alltid använda kondom när man har analsex, främst pga hygien, men även för att slippa bli smittad av något! För det sista man ska göra är att byta mellan fittan och röven när man har sex med en tjej, det kan leda till KRAFTIGA infektioner i fittan! :)
Anonym:
Skulle du kunna beskriva hur en orgasm känns, gissar att det är många som är nyfikna på det! ;)
Fröken Fjun svarar:
Gud vad jobbigt! Det är nästan så att jag inte kan det, eftersom det är HELT olika från människa och människa!
Men för Mig är det så att fittan drar ihop sig, hela jag börjar skaka och det är så otroligt skön känsla! Man blir helt vimmelkantig efteråt! Men jag kan som sagt inte tala för andra :)
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Louise

Såg ditt inlägg om toffel och måste bara fråga då, vad är en toffel egentligen? Säkert en dum fråga men jag måste veta! :) Om jag förstått det rätt på ditt svar så är det när man typ passar upp på den andra och gör allt den vill?

2010-12-15 @ 10:59:59
URL: http://louiseaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0