Frågor och Svar

Magnus i Sthlm:
jag är en kille på 15år och gillar killar, 
och jag har aldrig gjort nått mera än och pussat en kille. sett på porr och då spottar dom på kuken ska man göra deT?.(vet att man inte ska andvända tänderna)
och jag har verkligen ett problem jag kan vara stenhård men sen blir jag så nervös att jag mjuknar och ja vad ska jag göra :'( hellllllllp 
jag vill ju kunna komma! need tips! snälla fröken fjun! kram

Fröken Fjun svarar:
Det väljer du själv! Många killar gillar de, andra gör det inte! Men herregud lilla vän! Inte behöver du vara nervös! Om du är så pass nervös så att du mjuknar kanske det är ett tecken på att du kanske inte är helt redo för sexet än? Fortsätt att mysa och kramas och pussas med den andra killen! Det behöver faktiskt inte gå till sex direkt! Speciellt inte när du är så pass ung! Men annars finns det ju hjälpmedel, men jag avråder starkt att ta några former av tabletter eller liknande för att få kuken hård!
Att kuken är slak är ett tecken på att du inte är redo. Tyvärr, men så är det!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: 18 och fundersam

Hur anser du att en kille är om han är toffel.

Jag är nyfiken på vars du drar gränsen innan du tycker att någon är en toffel, i ett förhållande då såklart.

2010-12-14 @ 13:30:57
Postat av: fanny

hej!

jag är en tjej som blivit av med min oskuld, men aldrig har haft analsex och har därför ett par frågor.

kan tjejen få orgasm av det?

kan inte killen få bajs på kuken och bli äcklad?



tack för världens bästa blogg!

2010-12-14 @ 15:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0