Frågor och Svar

Anonym:
Skulle du kunna ge några bra tipps på bästa sätten att pulla och slicka en tjej.
Fröken Fjun svarar:

Var inte rädd för att nafsa lite i clitoris, (väldigt försiktigt dock) smek henne, försök inte pilla bort clitoris, vad fan är det som ska verka vara skönt? Smek, precis som du skulle behandla ditt eget ollon, kör in en eller två fingrar i henne, och försök inte "knulla" henne med fingrarna, om hon ligger på rygg och du pullar henne, försök smeka fittväggen som är "mot magen" om du förstår hur jag menar! Jag älskar då det! ;) Och när du slickar ska du koncentrera dig mycket på clitoris, det är inte precis raketforskning, exprimentera!

"C" :
har svårt för att få utlösning ibland
kan du ge förslag på hur det kan bli lättare eller något sånt?
och hur är det lättast att hitta g-punkten när man pullar & vilket sätt är bäst att slicka på?
Fröken Fjun svarar:

Jag gör en vild gissning på att du är kille nu, och något som faktiskt gör det lättare är att ta ett finger i rumpan, då stimulerar du din g-punkt och många killar kommer på ett skott då ;) Det kanske låter äckligt, men testa! Det lär vara otroligt härligt ;)
Gud, det blev ju svårt! Men det är samma där, fingrarna "upp mot magen" i fittan, då jävlar! :D Tips på slick och pull får du i kommentaren ovanför!
Anonym:
Ganska pinsam fråga, men min flickvän kan komma men jag får henne inte att komma, vi har rätt nyligen blivit tillsammans och har haft sex ett par gånger men som sagt jag får henne inte att komma, jag har slickat henne och jag har knullat henne men de går inte att göra satt hon kommer, vi håller på länge men de slutar med att jag inte orkar hålla emot och jag kommer innan henne. det är grymt jobbigt eftersom man är två som knullar så måste ju båda få det så skönt som möjligt. har du några bra tipps som kan hjälpa mig
Fröken Fjun svarar:

Tyvärr är det faktiskt så att vissa tjejer inte kan komma vid sex, trist men sant! Men som jag tipsat om i tidigare inlägg, ta gärna med leksaker i leken! en fingervibrator, kanske någon penisring, eller om hon är halv-vild, varför inte en buttplug? Jag hoppas verkligen för eran skull att hon kan börja komma, men sen, man måste inte alltid komma för att sexet ska vara skönt eller hur?
Sara:
Hej! Jag undrar om du har något bra sätt att beskriva hur sperma smakar, är verkligen jättenyfiken :)
Fröken Fjun svarar:
Självklart! rätt beskt, salt, smakar egentligen inte såå mycket om inte killen ätit något suspekt, men lukta på groddar som legat framme i rumstemperatur i ungefär en dag, så som det luktar, ungefär så smakar sperma! xD

Knulla lugnt!/ Fröken Fjun

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna beskriva hur en orgasm känns, gissar att det är många som är nyfikna på det! ;)

2010-12-14 @ 17:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0