Frågor och Svar

Anonym:
Hej! Jag undrar hur du rakar din fitta. Eller hur man kan göra det på ett bra sätt :)
Och vilka produkter som är bra att använda sig av :)

Fröken Fjun svarar:
Ja det gör jag eftersom jag själv känner mig ofräsch! Men en hårig fitta är det inget fel på! Jag själv använder mig faktiskt av Ica´s raklödder för kvinnor och en rakhyvel av märket Gillette Fusion! haha ^^
Jaaaa, jag vet att den är för killar, men jag gillar den och därför köper jag den!
Ett tips är att ALDRIG använda engångshyvlar, it hurts! Sen vet jag att apoteket har sjukt mycke bra grejer för intimrakning, men har inte hunnit kolla det själv! Men har bara hört bra saker från mina väninnor!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du ge något bra tips på hur man gör killen riktigt kåt, och dem bästa ställningarna (gärna bilder då) KRAM

2010-12-09 @ 20:49:16
Postat av: anonym

Ganska pinsam fråga, men min flickvän kan komma men jag får henne inte att komma, vi har rätt nyligen blivit tillsammans och har haft sex ett par gånger men som sagt jag får henne inte att komma, jag har slickat henne och jag har knullat henne men de går inte att göra satt hon kommer, vi håller på länge men de slutar med att jag inte orkar hålla emot och jag kommer innan henne. det är grymt jobbigt eftersom man är två som knullar så måste ju båda få det så skönt som möjligt. har du några bra tipps som kan hjälpa mig

2010-12-11 @ 17:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0