Frågor och Svar

Anonym:
Jag är en tjej på 30 år och jag har ALDRIG fått orgasm med en kille trots långa förhållanden..
Är detta normalt eller är jag konstig?

Fröken Fjun svarar:
Nej verkligen inte! Många kvinnor har aldrig fått orgasm tillsammans med en kille, men ett tips är att ha en fingervibrator till hands när du har sex, smek din klitoris samtidigt som han knullar dig, det borde göra susen! Men det är inte 100% säkert att det funkar, men det är alltid ett tips!
Anonym:
Tack för svar :) men att inte skriva eller prata me henne på två dagar känns ju lite fel eftersom vi ändå är tsm liksom :) men tack för svar i alla fall, skit skön blogg

Fröken Fjun kommenterar:
Självklart får du prata med henne och skriva med henne! Det jag säger är att du ska låta Henne öppna för det! Förstår du hur jag menar? :)

Kommentarer
Postat av: anonym

Yes jag fattar va du menar :) tack

2010-12-09 @ 17:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0