Frågor och Svar

Anonym:

Hej skulle gärna vara anonym.
Men jag har en tjej som är helt underbar verkligen och jag tycker om henne så sjukt mkt, min känslor för henne blir bara starkare och starkare för varje gång vi ses. Men hon är väldigt komplicerad och ibland känns det som om jag är för på och skriver mkt och vill liksom träffa henne och vara me henne. har du något bra förslag hur ni tjejer är. Hur tycker ni tjejer man ska vara som kille, jag vet att hon har känslor för mig också och verkligen tycker om mig. Men jag är bara rätt för att jag ska vara för på och skrämma bort henne.

Fröken Fjun svarar:
Självklart förstår jag att detta måste vara otroligt frustrerande, och jag har faktiskt en vän som är i samma situation som du är! Det som kan hända är faktiskt de du fruktar, hon kan tycka att du är för "på" och rent utav jobbig, så vill du ha ett bra tips? Försök låta bli att skriva till henne på två dygn, om hon skriver först ska du självklart svara, men öppna ingen konversation på minst två dagar! Då känner hon förmodligen att hon hinner andas, och kanske rent utav saknar dig, och skriver till dig! Då är du inte så på, och chansen är större att det blir något mer!
Hoppas det går bra för dig!
Anonym:

Hejsan!
Jag har en liten fundering. Jag är oskuld, är 17 år :/ Önskar att jag inte var oskuld, men jag har inte hittat någon som jag verkligen vill dela den där stunden med. Har heller inte varit kär på riktigt. Men saken är den att när jag onanerar så får jag bara in ett finger där nere. Och det gör mig mer nervös inför sex. Att det kommer göra ont liksom.

Jag menar, jag får inte ens in 2 fingrar, jag får bara in en bit av fingrarna då. Och jag tänker bara mer på hur killen ska få in sin kuk i mig, visst han kanske får in den. Men jag är bara rädd över att det ska göra så himla ont :/ Och jag försöker ju ofta få in fingrarna längre, men det känns som att det aldrig kommer gå :/

Så jag undrar om man typ kan bli "större" där nere?

Fröken Fjun svarar:
Har du inte hittat någon du verkligen gillar, ha inte sex bara för att! Sex är underbart, men inget uppnår känslan av att ha sex med någon man älskar! Jadu, det är faktiskt så att fittan är otroligt töjbar, jag menar vi kläcker ut en hel bebis! (jag vet att vi inte kläcker utan föder barn, men det låter roligare!) så du behöver inte oroa dig! Vad jag skulle tipsa dig om är faktiskt att köpa en liten dildo! Eftersom den har en hård yta så glider den lättare in i fittan!
Jag hade faktiskt precis samma problem som du hade, och jag köpte mig en dildo,
*denna för att vara exakt*
http://lustjakt.se/Katalog/sma_stavar_och_dildos/ladyfinger_purple.aspx
Och det gick asbra! Så mitt självförtroende ökade markant och till slut hade jag sex, och för mig gjorde det inte de minsta ont! Men kom ihåg att om du är jätte nervös så spänner du dig, och om du spänner dig så gör även fittan de, och då kan det vara helt omöjligt att ha sex, så kör en hel myskväll, massera varandra, låt honom föra in ett finger när ni hånglar så du blir riktigt kåt, sen kan ni leka lite med dildon, och kanske så har ni sex i slutet! Om inte har du nog haft det rätt skönt ändå ;)
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: anonym

Tack för svar :) men att inte skriva eller prata me henne på två dagar känns ju lite fel eftersom vi ändå är tsm liksom :) men tack för svar i alla fall, skit skön blogg

2010-12-09 @ 14:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0