Frågor och Svar

Annie:
Lite mer än 1 fråga men hoppas du får tid ! :)
1. hur ska man kunna strippa på bästa sätt?
2. tips på förspel ?
3. tips på förspel - & när man väl suger av
jätte bussigt om du svarar på något av det ^^

Fröken Fjun svarar:
Självklart så Tar jag mig tid att svara på alla möjliga frågor!
1. Bästa sättet är att ha kläder som du kan ta av långsamt, alltså gärna med knappar eller varför inte snörning? Dragkedja funkar självklart det med! Kör musik (lugn, eller hårt beroende på hur fort kläderna ska ryka) i bakgrunden så du har en takt att följa, försök gärna hålla ögonkontakt med killen, det brukar dom faktiskt tända på! Du kan även gå fram och dra rumpan mot honom, men han får INTE röra dig! Det är du som bestämmer här! Sen är det bara att tuta och köra! Men för att göra det Extra roligt kan du ju alltid spara ihop till en stripstång?
http://poledance.nu/index.php?main_page=product_info&products_id=70&zenid=tos3thc2n8e00ocba6vtbr54o4
2. Massage! Det finns inget härligare än att få en massage så man verkligen är avslappnad, och nu menar jag ingen enkel ryggmassage, jag menar en full helkroppsmassage, helst med inriktning bröst/rumpa/lår! Jag lovar att det kommer pirra fint i fittan då!
3. Förspel på kille är rätt simpelt, klä långsamt av honom och var inte rädd att kyssa och smeka honom! Kyss honom på munnen, nafsa lite i öronsnibben, kyss honom efter halsen (vilken tjej gillar inte de liksom?) och kyss dig sedan ner mot kuken ;) Men gå inte rakt på sak, kyss honom vid ljumskarna, smek honom över låren och över magen innan du till sist tar kuken i munnen! Var inte heller rädd för att använda mycke saliv! Det blir skönare för killen ju mer du använder! Och använd mycke tunga och använd händerna, smek hans pung! Om du vågar kan du även suga lite lätt på pungen samtidigt som du runkar av honom, det brukar göra susen! Hoppas du fick svar på frågorna!
Anonym:
kan inte du lägga ut en video när du pullar ? :)

btw, din blogg är jättebra (Y)

Fröken Fjun svarar:
Tyvärr inte! Eftersom jag har en del "kännetecken" på och nära fittan så skulle folk i min närhet (mormor) veta att det var jag, så det går inte! För då skulle hon förmodligen dö på fläcken! Och det vill jag inte!
Tack för komplimangen!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0