Frågor och Svar

Norrland:
Haha lite kul att du allti skriv knulla lugnt, åse läs man om allt du ha lyckese ve, bryt fingre, skalla väggen å smeta i duschn! Men skönt vare no ändå ;)

Fröken Fjun kommenterar:
Gud vad roligt att min blogg har nått självaste Norrland! Det trodde jag faktiskt aldrig! Och vad jag kan utläsa så verkar du vara norrbottning! (om jag inte har helt fel i dialekten?)
Självklart! Knulla Lugnt! har alltid varit, och kommer alltid förbli mitt motto! Självklart var det värt smärtan ;)
Oli:
jag har ett as stort problem !
jag & min pojkvän har sex ganska ofta
men jag , liksom ' själva jag ' blir kåt
men fittan blir varken blöt eller nått sånt typ !

Fröken Fjun svarar:
Detta kan faktiskt bero på nervositet, stress, mens, infektioner och miljoner andra grejer! Fittan är smart, den tillverkar eget "glidmedel" men ibland så failar det helt enkelt! Men ett tips är att köpa en tub med Klick det funkar i vått och torrt, om du fattar vitsen? Men slappna av så löser nog sig det där med tiden!
Anonym:
kan du lägga ut en massa, massa sexposer/ställningar & typ (gärna bilder med) .. betygsätta dom efter hur du tycker är skönast? 
jag & min kille behöver lite nytt ;

Fröken Fjun svarar:
Ja självklart ska jag göra det! Det blir dock inte idag (lång dag på jobbet) utan håll utkik i morgon så ska jag försöka hinna med detta inlägg innan kvällspasset tar vid!
Elsa:
Jag är tillsammans med en kille som är några år äldre än mig, han har haft sex flera gånger men jag har aldrig haft sex men vill gärna ha de, såklart med min kille då. Men jag är lite nervös över att jag ska göra nåt fel eller liknande därför skulle jag vilja fråga dej vilket sätt är lättast att börja allt och bästa ställningen osv?...

Fröken Fjun svarar:
Självklart kan man aldrig göra "fel" i sängen, det finns bara mer eller mindre sköna saker i sänghalmen! Dock skulle jag (om jag vore oerfaren) föredra missionären, dvs du ligger på rygg och särar på benen! På så sätt är det killen som får sköta det mesta jobbet! Smart va ;) Och för mig är lättaste sättet att börja med en mysig hemmakväll kanske? mycket puss och gulligullgull så har man snart humöret på topp ;)
Anonym:
vilken ställning tycker du är skönast och brukar du typ pulla dig själv osv?

Fröken Fjun svarar:
Själv tycker jag att doggystyle (jag står på alla fyra och killen tar mig bakifrån) är allra skönaste ställningen, även när jag har sex i missionären och lägger upp benen på killens axlar, i dessa ställningar kommer killen rätt "djupt" in i fittan och det blir skönare för mig! Rida är faktiskt inte heller helt fel!
Självklart brukar jag pulla, det är skönt och avslappnande, jag har snart så mycket leksaker att jag kan öppna en second-hand affär! Haha! :) Vill ni ha bra/sköna/prisvärda leksaker tipsar jag om hemsidan:
www.lustjakt.se
Men kom ihåg!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: angelie :)

egentligen, betyder inte PULLA att en annan pullar dig? :P har hört de bara ! :P

2011-01-03 @ 17:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0