Frågor och Svar

Anonym:
Hej!
Om man har en fråga, och man ska skicka det via mail, vad är din mail? x)
Fröken Fjun svarar:
[email protected]
Jewn:
Hejsan! Underbar blogg btw (a'
Jag har typ världens problem....Jag kan verkligen inte komma :c Både jag å min kille stör oss på det...Hjälp mig!/oss...Jag vill verkligen kunna göra det....Kan det ha ngt att göra med att jag blev sexuellt utnyttjad som liten? Jag är desperat efter hjälp! Tack på förhand :D
Fröken Fjun svarar:

Jag kan tänka mig att det är jävligt jobbigt faktiskt! Och jag kan tänka mig att det är väldigt störande, dom tips jag kan ge är att jobba mer på förspelet, smeka, kyssa, leka, allt för att du ska bli så avslappnad som möjligt, testa sedan när ni har sex att smeka dig samtidigt, om du har en vibrator kan du sätta den mot klitoris så kommer det förhoppningsvis att hjälpa dig! Det kan fort vara en psykologisk grej i detta fall, men glöm inte bort att sjukt många tjejer inte kan få orgasm vid knullning, och om ni dessutom bara fokuserar på att du "måste" komma så blir det ännu ett hinder, tyvärr! Så.. ta inte knullningen på allt för stort allvar, för det är väl skönt även om du inte kommer? Ett till tips är byta ställning lite oftare, doggy och missionären är ställningar där de är lätt att komma, även då du rider av killen! :)
Hoppas att något av detta hjälpt!
Och kom ihåg
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har aldrig fattat hur man rider killen, kan du typ inte lägga in en bild elr typ förklara?

lite efter i know, jag kanske har kört den ställningen men typ aldrig vetat att jag ha kört den :]

2010-12-04 @ 11:17:21
Postat av: -

Vad är att "komma" som alla snackar om?

2010-12-05 @ 20:18:20
Postat av: Anonym

Tjena! jag är en kille på 17 år! jag har en fråga bara... jag och min flickvän är oskuld båda två och hon och jag brukar mysa med varann... sen kommer det ett litet problem... hon vill gärna röra vid min kuk men hon vågar inte riktigt.. och hon vill gärna att jag ska pulla henne men jag får inte inte ens in fingertoppen. snälla hjälp oss! btw hon har aldrig onanerat.



Ge gärna ett gott råd för oss båda.

Kram en Gulligt par :)

2010-12-29 @ 04:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0